Powered By Blogger

quarta-feira, 5 de fevereiro de 2014

IN HEBREW TUKEY AND UKRAINEו YOKE שוויוני אוקראינה וטורקיה : שתי משקולות במידה או Y שוויוני

אוקראינה וטורקיה : שתי משקולות במידה או YOKE שוויוניאוקראינה וטורקיה : שתי משקולות במידה או YOKE שוויוני
פורסם על ידי Mario Alberto נדטו לינץ' ב2014/1/2
טורקיה מבקשת מזה שנים רבות שהצטרפו איחוד אירופי, כבר חלק מברית מערבית : אמנת ארגון של צפון ALÂNTICO , הוא מנע את כניסתם שלהם במדינה האסייתית האיחוד האירופי למזרח התיכון להיות ולהיות אומה מוסלמיתוהחשש כי טורקיםוהמבול אירופה האסלאם הוא דת נפוצה באיחוד האירופי, וטורקיה היאהצבא החזק ביותר השישי מאחורי נאט"ו ארצות הברית , צרפת, בריטניה , איטליה, גרמניה , השני של לפני מדינות מוסלמיות אינדונזיה , לגרום לחוסר נוחותליש ליאירופית טורקית כאזרחים אירופיים.
 
יש לי אוקראינה בשביל להיות סלאבית , אומה נוצרית , באירופה היא להוטה להיות בממוצע שלה באיחוד האירופי ישיד ישנה דתית פוליטי יריבות אחד יש את הכנסייה הקתולית ישהאפיפיור כסמכות הגבוהה ביותר . נוספת להכנסייה האורתודוקסית של אוקראינה בערכאה הראשונהשיש לו את הפטריארך של מוסקבהכמנהיגות וdespoisהפטריארך של קונסטנטינופול GRAND ( איסטנבול ) במקרה השני . במקביל הכנסייה הקתולית הרומית ויש לי האורתודוקסי קתוליהכנסיות האוניאטית מזרחיים לאמץ את הטקסים של הכנסייה האורתודוקסית להכיר יותר PAPA . זה הידרדרלמאבק פוליטי דתי שקתולים אוקראיני האוניאטיתוהקתולי תמיד היו לטובת ואילו WEST החרדים מעדיפים מוסקבה .
 
אוקראינה רוסית התאגדה על ידי הצארינה קתרינה השנייה לגרש את הטורקיםמההורים,וסופחהלאימפריה הרוסית מאוחר יותר ברית המועצות, עם סיומה של ברית המועצות , אוקראינה הפכה עצמאית , עכשיו WEST ( נאט"ו , איחוד האירופי, ארצות הברית ) מנסה לחבל ולדימיר פוטין מתכנן לבנות מחדש את ברית המועצות לשעבר בשם EURO- ASIANשיכול להניף את המערב מבחינה כלכלית , כפי שעשה לחבל עם גרינפיס
  
הנכון קוראמשאל לדעת את היעד , אבלהנכון ביותר הוא לבנות מחדש את האיחוד EURO- ASIAN

Nenhum comentário:

Postar um comentário